Prepinani mezi dvemi monitory

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Středa Duben 18 22:03:19 CEST 2007

Zdravim,

On Wed, Apr 18, 2007 at 07:22:01PM +0000, pnovak na innuendo.cz wrote:
> Bohuzel ten novy xrandr do do Ubuntu jeste nedostal. Odtud jsem
> nainstaloval alespon ten intelacky driver:
> https://launchpad.net/ubuntu/feisty/i386/xserver-xorg-video-intel/2:1.9.94-1ubuntu3
>
> a po restartu se mi rozsvitily hned oba monitory (vyborne!) a dokonce by
> to rozliseni slo prepinat i pomoci starsiho xrandr, bohuzel to me nizsi
> rozliseni neni z nejakeho duvodu dostupne:
> Size 1152x768 not found in available modes

Mozna bude potreba rucne specifikovat monitor.

K jednotlivym vystupum se s tim novym driverem prirazuji monitor sekce pomoci
Option "monitor-vystup" "nazev monitoru"
v sekci Device.

Napriklad ja mam:
Option "monitor-VGA" "Monitor1"

V sekci toho monitoru mam pak vyplnene ty obnovovaci frekvence. Kdyz to
pripojim v praci k LCD, tak to tusim nacte a nabizi mi jen ty platne, ale doma
na CRT to asi nejak netento a ukazuje to vsechny, ktere vyhovuji tem
frekvencim.

Jak vam ale tohle pomuze, kdyz nemate novy randr, to nevim (ale ja to bez nej
bezet nevidel, treba to nejak jde).

--
Tomáš Janoušek, a.k.a. Liskni_si, http://work.lisk.in/