Mysql odmítá nastartovat

Martin martin na prosperita.info
Čtvrtek Duben 19 10:36:28 CEST 2007

Přeji hezký den.
Mám problém se startem MySQL.
MySQL instaluji přes apt-get mysql-server, stáhne se (včetně
potřebných balíků), následně se první balík nakonfiguruje a chce se
spustit. V totmto okamžiku se objeví "Starting MySQL database server:
mysqld . . . . . . . . . . . . . . failed!"
Používám distribuci Debian 4 etch. Mám standardní instalaci + jsem
porvedl pár nastavení popsaných na těchto 2 stránkách:
- http://www.howtoforge.com/perfect_setup_debian_etch_p3
- http://www.howtoforge.com/perfect_setup_debian_etch_p4
[Jinak quotu mám naistalovanou na /home, nikoliv kořenu /.]

Soubor /etc/mysql/my.cnf mám určitě správný.
Potřebuju to nějak rozchodit. Dřív mi mysql fungovalo, než jsem
provedl výše zmíněný úpravy.
Snad mi tu někdo poradí. Alespoň jak zjistit, co je v nepořádku.

Moc děkuji,
Martin