mrtg na htb

cernyto na seznam.cz cernyto na seznam.cz
Čtvrtek Duben 19 11:31:15 CEST 2007

Dobry den,
vyrobil jsem si perlovy skript na extrakci prenesenych dat z iptables,
ktery mi vraci retezec "<cislo1>\n<cislo2>\n". Kdyz tento retezec predam
do MRTG, tak se mi vykresli pouze jeden smer. V logu MRTG je napr.:
1176974896 113360 0 113360 0. Nemuzu prijit na to, proc se mi druha
hodnota nacita az na 3. miste. Pokud prvni 0 smazu a prekreslim graf, vse
se vykresli v poradku.  Napadlo me, jestli za cisly neni nejaka mezera
nebo neco, ale jedine co jsem za cislem nasel je znak 0A (LF). Nasel jsem
nekolik ruznych zpusobu zobrazeni dat pro MRTG , ale zadny mi
nezafungoval.