FC6 - jak se zbavit /dev/mapper?

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Duben 19 22:52:12 CEST 2007

Hmm, tak to je celkem drsná závislost. Když jsem dmraid před nějakou dobou
použil, tak jsem pomocí dmraid --activate y, respektive dmraid --activate n
zapínal/vypínal, zda chci, ať něco dělá.

Není možné, že disk byl dříve v jiném stroji, kde byl nakonfigurován jako
raid, a že tam tato informace prostě zůstala? A teď si ji dmraid všiml...

Použití -E na první pohled vypadá odvážně. Na druhou stranu bych ale asi
neočekával, že by měl způsobit problémy. Zkuste jej nejdříve prostě
deaktivovat (-an), zkusit připojit přímo, pomocí "discovery" (-r) zjistit,
jako co to vlastně cítí.

Slávek