Re: Prepinani mezi dvemi monitory

Oak.brno Oak.brno na seznam.cz
Pátek Duben 20 11:39:09 CEST 2007

Já je třeba mám, ale v Linuxu nefungují (FS Amilo 3438G). Nejdřív pracuje interní, pak do startu xserveru jedou oba a po startu xserveru jede pouze externí (na 256MB nVidia GeForce 6800Go).

OT: Zajímalo by mě, jde-li rozchodit interní a externí zároveň např. v režimu Xinerama, či oddělených desktopů (nikoli clone).

Oak