FC6 - jak se zbavit /dev/mapper?

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pátek Duben 20 15:09:08 CEST 2007

Po "deaktivaci" dmraid pomoci dmraid -an oddily lze pripojit jako
/dev/mapper/isw_... a nelze je pripojit jako /dev/sda1,2.
Viz kopie konzole nize v minulem mailu.
Tu deaktivaci jsem napsal v uzovokach, protoze sice to napsalo, ze RAID
neni aktivni, ale oddily stale nejsou pristupne jako normalni oddily na
sata disku, ale jako ... co vlastne?

Libor