Re: Prepinani mezi dvemi monitory

Oak.brno Oak.brno na seznam.cz
Pátek Duben 20 15:18:41 CEST 2007

> Ono se to ale, co se mysi tyce, chova jako jedna plocha vzdycky. Takze je to
> ve vysledku jedno.

Kdepak.

Xinerama - lze přesouvat okna. Existuje několik verzí, přesněji módů či nastavení Xineramy, ty se Vám asi pletou
Clone - 2 monitory ukazují úplně to samý
Nezávislé desktopy (už nevím jak se to jmenuje, je to pár let co jsem tohle zkoušel) - jsou skutečně nezávislé, nelze přejet myší do další plochy, nelze přesunout aplikaci ("poslat"), nelze sdílet virtuální plochy (a ty nejso nijak spojené), atd. Je to jako kdyby jste měl 2 počítače se 2ma monitory, akorát mohl zároveň pracovat jenom na jednom. Tato volba mi např. u YaSTu/SaXu v SuSE 10.2 chybí (bývala ve starších verzích), možná ji také nemáte v manažeru nastavení HW počítače, proto jste o ni neslyšel?