Prepinani mezi dvemi monitory

Lubos Hajek konfera na haaja.org
Pátek Duben 20 20:24:55 CEST 2007

> Aha tohle. A jak se mezi nimi prepinate?
>
> To, o cem mluvim ja, je vice monitoru v jednech X bez zapnuti xineramy. Tvari
> se to jako :0.0 a :0.1 a lze mezi tim jen prejizdet mysi, nedaji se pretahovat
> okna.

Tak presne toto (dva X screeny pouzivam ja, tim mam vzdy zajistene ze
maximalizace okna je jen
na jednom monitoru), takze mam treba pustenou nejakou hru na jednom
monitoru a na druhy
mam volny na praci, sledovani co se kde deje (rozumej dohled nad siti).

Skoda ze nejde rozumne presunout ty okna z jednoho na druhy, ale uz jsem
si zvyknul, kdyz nemam
pripojeny druhy monitor nastartuji Xka jen z jednim (nelze ujet mysi
nekam do prazdna).

Kdyz pripojim druhy monitor restartnu Xka a firefox a thunderbird se mi
pusti na workspace1 a 2 na
LCD monitoru, a terminaly a ostatni sluzby na displeji u notebooku.

Nepouzivam xineramu a jsem naprosto spokojeny v kombinaci s fluxboxem ;).

Lubos Hajek