Prepinani mezi dvemi monitory

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Pátek Duben 20 23:08:31 CEST 2007

Zdar,

On Fri, Apr 20, 2007 at 09:20:05PM +0200, Ondrej Holecek wrote:
> chci mit na jednom monitoru neco otevreny porad a na druhym se prepinat
> mezi desktopama. (a tim opravdu nemyslim moznost zobrazit to stejny okno
> na vsech plochach)
>
> takze otazka zni - jde tohle udelat s xineramou (a xfce4) ? pokud ano,
> tak reknete jak, pokud ne, tak prestante tu xineramu porad vnucovat
> lidem kteri o ni nestoji.

Nevim o zadnem WM, ktery by to umel, ackoliv to nemusi byt tezke implementovat
a mozna se k tomu jednou donutim.

A co se toho vnucovani tyce, my ji skutecne nevnucujeme, ale rozumny
presouvani oken jinak nejde. Kdo ji ale opravdu vnucuje, jsou vyvojari X. S
tim novym intel driverem uz tusim nejde mit dve oddelene screen (ale zase se
to da vsechno prekonfigurovavat za behu, coz mi na notebooku vyhovuje vic).

--
Tomáš Janoušek, a.k.a. Liskni_si, http://work.lisk.in/