Megaraid SRCS28X a slamd64 - velky load

Petr Vejsada daemon na svoboda.cz
Sobota Duben 21 04:30:48 CEST 2007

diky moc za odpoved, zrovna drepim v praci a zabyvam se tim.

Pavel Kankovsky wrote:

> On Mon, 16 Apr 2007, Petr Vejsada wrote:

> Nebo se při startu z disku (narozdíl od plného bootu z live cd) provede
> něco ošklivého, co to rozbije (typu hdparm, ale nemusí to být tak zjevné).

ono to vypada, ze to vubec nesouvisi s radicem jako takovym, ani s disky, ale
spise s filesystemem.

Ted jsem delal pokus

dd if=/dev/zero of=/dev/sda9 bs=1M count=4096
v obou pripadech 1m55s

dd if=/dev/zero of=test bs=1M count=4096
1.) Live CD, chroot: 1m14s
2.) Live CD,root=/dev/sda7 - po 12-ti minutach jsem strelil, moc to neslo.

V obou pripadech (kopirovani do souboru) to sezere vsechnu volnou pamet a da
ji pro cache, coz je v poradku. Jedine, co pozoruji je, ze v pripade 2.)
vyroste load asi 2x vyse nez v pripade 1.) a stroj je nepouzitelny. Plati pro
ext2 i pro xfs, na ext2 je to o neco rychlejsi.

Jdu patrat dal, dekuju za odpoved.

--
Petr