Slamd64 - I/O problemy (Was: Megaraid SRCS28X a slamd64 - velky load)

Petr Vejsada daemon na svoboda.cz
Sobota Duben 21 17:44:22 CEST 2007

Petr Vejsada wrote:

> Tak me napada, ze by to mohlo byt taky neco s knihovnami. Jak to vlastne
> presne je - kdyz se nekam chrootnu, pak pouzivam knihovny z toho chrootu. ?
> Nebo je mozne, ze knihovny se pouziji z puvodniho prostredi ?

je zabavne, jak si tu pisu sam :)

problemy s rychlosti a zatezi musim rychle vyresit a jelikoz autor Slamd64 na
to vice-mene kasle a zada sponzorskych daru (na jednu stranu se mu nedivim,
je to silena prace) a aktualizuje jen sporadicky, vracim se k Slackware-11.
Tusim, ze Slamd64 asi brzo jako distribuce umre. Na prechod na BlueWhite64 si
v tuto chvili netroufam...:(

Prave jsem na tu productivity masinu rozbalil Slackware do /.newroot a
konfiguruji. Chrootnul jsem se z beziciho Slamd64 do toho noveho Slackwarwe a
pustil Bonnie++. Rychlost byla nevidana, asi prakticky stejna jako z LiveCD
BW64 a zadny sileny load. Problem tedy bude nekde v zakladnich knihovnach
Slamd64, a to docela poradny. Nechci Slamd64 hanit, ale pokud o nem
uvazujete, poradne si to rozmyslete. S BW64 mam zkusenosti jen s LiveCD,
ktere je naprosto skvele. Bezpecnostni zaplaty delaji hned, ale v tuto chvili
si vubec nejsem jist, jestli to stoji za to. Rozdil ve vykonu ve vykonu mezi
32b a 64b systemem asi nebude nijak vyrazny. Nebo jo ?

--
Petr