play.cz v linuxu jde jen 32kbps?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Duben 22 22:41:12 CEST 2007

DObrý den,

když jdu z MSIE na mms://netshow.play.cz/noetv tak se mi spustí mediaplayer
s celkem stabilním streamem 800kbps (to píšou oni, ve skutečnosti něco přes
700). Jakmile ale zadám link do mplayeru na linuxu, trvá hodně dlouho než
začne hrát a přehrávání jede v nekoukatelném streamu 32Kbps velikosti
poštovní známky. úplně stejně (až na bitrate kterým to přehrává ve woknech)
se chovají i ostatní bitraty.

Mám MDV2005LE a na podobný problém jsem ještě nenarazil. Mají nějak
hlídaného klienta nebo způsob navazování spojení? Netušíte jak na linuxu
vydolovat ten 800kbps stream?

Děkuji, JL.