play.cz v linuxu jde jen 32kbps?

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pondělí Duben 23 15:02:34 CEST 2007

Dne pondělí 23 duben 2007 14:51 d.petr napsal(a):

> 	Hm, taky jsem to zkusil. Mplayer mi to nespustil a v xine (taky
> 0.99.5cvs) bych řekl, že to byl právě ten mizerný malý obrázek. :-(

Mě to jede dobře. Mplayer použije wfv kodek a pak je to poštovní známka,
kaffeine (xine-lib) je v pohodě ve vysokém rozlišení. Tam to jede přes
ffmpeg. Když odinstaluju win32 kodeky, tak mplayer řve, že mu tam to dllko
chybí, ale přesto to přehraje (stále poštovní známka). Zřejmě to chce novější
verzi ffmpeg knihoven.

Ctirad