Nedovolena instrukce (SIGILL)

d.petr d.petr na post.cz
Pondělí Duben 23 21:49:19 CEST 2007

Jiri Kosina wrote:

> Tipoval bych HW problem. Otestujte pamet, pripadne CPU, pokud mate
> pretaktovano tak podtaktujte, zkontrolujte teplotu na CPU, atd.

	To bych, bohužel, každému druhému doporučil i já. :-(  Ale u svého
stroje HW potíže nějak nechci připustit, i když určité morální právo na
nestabilitu asi má.
	Přetaktováno nemám, paměť mám dokonce "podtaktovanou", teplotu CPU
nemám čím změřit. Procesoru bych věřil. A paměť, no, memtestem sice
prošla, ale stejně mám takové podezření...
	Petr