Nedovolena instrukce (SIGILL)

Richard Kotal richard.kotal na dolphingames.com
Středa Duben 25 12:56:59 CEST 2007

Dobry den,

pokud mate podezreni na pamet a memtest vam nic neodhalil, doporucil
bych zkusit jeste program memtester. Jsou dve verze starsi (2.93.1) je
myslim i lepsi nez novejsi. Odkazy:

http://pyropus.ca/software/memtester/
http://www.tucows.com/preview/47818

Alokujte pomoci programu nejvetsi mozne mnozstvi pameti. Pokud se
neobjevi chyba, muzete zkusit chvili menit alokovane mnozstvi pameti
(Mne se takhle jednou objevila chyba pouze pri alokaci jen urciteho
mnozstvi pameti).

Duvod proc to doporucuji:
uz na trech pocitacich jsem mel problemy s pameti. Vzdy velmi, velmi
zvlastni a bohuzel memtest nikdy nenasel zadnou chybu, ani po trech
dnech fungovani. Kdyz jsem ale spustil vyse uvedene programy nasly chybu
okamzite uz pri prvnich behu a nekdy dokonce uz pri inicializaci.

Richard Kotal