Nedovolena instrukce (SIGILL) - snad vyreseno

d.petr d.petr na post.cz
Středa Duben 25 14:13:00 CEST 2007

Odpovím najednou:

 > -Jan Kasprzak
 >	gcc?  Neco jako
 >
 > cd $KERNEL_SOURCE_DIR
 > make oldconfig
 > while make -j4 bzImage modules && make clean; do : ; done

	Jádro jsem si překládal minulý týden (tedy jen jedno, ne víc naráz) a
prošlo.

 > -- Jiri Kosina
 > Osobne vetsinou pouzivam cpuburn -
 > http://pages.sbcglobal.net/redelm/readme.txt

	Stáhnu, zkusím, schovám.

 > Richard Kotal
 > pokud mate podezreni na pamet a memtest vam nic neodhalil,
 > doporucil bych zkusit jeste program memtester.
 > Jsou dve verze starsi (2.93.1) je myslim i lepsi nez
 > novejsi. Odkazy:
 >
 > http://pyropus.ca/software/memtester/
 > http://www.tucows.com/preview/47818

	Taky stáhnu, zkusím, schovám.

	A teď (snad) výsledek:
	Příště bych měl méně dbát na své dojmy a prověřit i to, co dávno
chodilo. Dneska jsem pomazal profesora (CPU) pastou a (nerad bych to
zakřikl) zatím se počítač chová podstatně stabilněji (tzn. jede asi 4
hodiny a dosud neodstřelil ani jeden program). Možná mi to nebudete
věřit, ale do dneška moje K6-2 napatlaná nebyla.
	Paměti jsem podezíral proto, že jsem asi na podzim upgradoval, jsou 133
MHz (zákl. deska je 100 MHz) a vzorky této velikosti v době výroby desky
nebyly k dispozici pro ověření (výrobce přesto desku pro tyto velikosti
připravil). Když jsem je zapojil, přehřívaly se a neprošly memtestem.
Musel jsem v krabici uklidit, porovnat kabely a tak, a od té doby už
testem procházejí. Proto tedy mé podezření na RAM.
	Ale taky je pravda, že vloni jsem vyměnil CPU 450 MHz za 500 MHz a ten
jsem asi do teď moc nezatěžoval (trvale). 450 byla stabilní, 500 při
zátěži menší než 'trvale 100%' byla stabilní taky.

	Díky vám všem za podněty a za odkazy
	Petr