Etch amd64 vs. i386 na procesoru intel

Vit Rokos rokosv na seznam.cz
Čtvrtek Duben 26 19:43:59 CEST 2007

Dobry den,

nainstaloval jsem na pocitac s procesorem

INTEL Celeron D 352 - 3,20GHz, 533MHz FSB, 512KB cache, socket 775, EM64T BOX
(CedarMill)

debian port AMD64 a na druhou partition toho sameho pocitace debian i386.
Zajimal me vykonovy rozdil. Protoze me zajima vykon hlavne z pohledu weboveho
serveru, nasadil jsem na oba apache2 (prefork) s mod-php5 a napsal jednoduchy
PHP skript, ktery precte z disku soubor (cca 1000B) a zobrazi ho. Na to jsem pak
pouztel apache benchmark

ab -c 10 -n 100000 http://localhost/index.php (tedy 100000 dotazu, pri 10 soucasne)

Na i386 cely test trval cca 34sec (a to tam je pouze std. kernel pro 2.6.18-686)
a na AMD64 trvalo to same 45sec.

Volne pameti zustalo z 1GB cca 900MBfree, oba testy jsem poustel z localhostu
(coz by mozna mohlo neco zpusobit, ale ne snad takovy rozdil).

Je opravdu AMD64 na intelu o tolik pomalejsi nebo jsem nekde neco prehledl? Mate
pripadne nekdo jine zkusenosti?

Dik, V.