Etch amd64 vs. i386 na procesoru intel

Vit Rokos rokosv na seznam.cz
Pátek Duben 27 01:31:58 CEST 2007

Dalibor Straka napsal(a):

> Neni nic jednodussiho, nezli ten samy test spustit na zeleze AMD64 v 64
> a 32 bitech.
>
> Tady nekdo chce flame?
> -- Dalibor Straka

Asi jste me nepochopil, ta otazka by preformulovana znela: Proc je apache tak
pomaly v debianim portu AMD64 (ktery je i pro EM64T) na 64bitovem procesoru od
Intelu? Zajimalo me, jestli i ostatni maji podobne zkusenosti. Proste resim,
jaky debiani port nainstalovat na server, ktery ma 64bit procesor od Intelu -
jestli i386 nebo AMD64.

Flame nechci, 64bitovy procesor od AMD nemam.

Vit Rokos