bash: jak dostat promennou mimo cyklus (while)

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Pátek Duben 27 11:22:38 CEST 2007

On Fri, Apr 27, 2007 at 08:21:21AM +0200, Karel Dudasek wrote:

>          done < <(grep -e ext3 /etc/fstab)

mam jen dotaz. podle man bash by tohle melo byt <(list) a list je jedna nebo
vice pipelines, takze bych ocekaval ze tam pujdou retezit vstupy ovsem to
me nefunguje. Jsou to jen me volsove ruce nebo maji nejakou divnou vec v
manualu?

mk