Jak odkaz na externi soubor

Martin Hankovec martin.hankovec na ceskearchivy.cz
Pátek Duben 27 17:03:39 CEST 2007

Dobry den,
prosim vas, potreboval bych udelat na serveru v adresari filesystemu odkaz na soubor, ktery lezi nekde externe na www (neco jako symlink). Existuje nejaky zpusob, jak to udelat? Pochopitelne vim o WebDAV, asi by to slo i pres SMB, ale ja nepotrebuji autentizaci a vzhledem k tomu, ze ten soubor bude vyuzivan pouze obcas a spojeni mezi servery mi obcas pada, tak se mi nechce jit cestou pres namontovani a obnovovani pripojeni. Proste aby se pri pristupu na "lokalni" soubor tento tahal odnekud z www.

Dekuji za radu
Martin H.