Linux PVR (personal video recorder) RFC

Ivo (Bear) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Pátek Duben 27 19:51:17 CEST 2007

Dobrý den

Podobnou věc pod Linuxem řeší projekt MediaPortal
(http://www.team-mediaportal.com/). Já sám momentálně připravuju
specializovanou distribuci, která bude obsahovat tento projekt a další
věci. Systém bude hardwarově založen na Barebone platformě MSI MediaLive
(http://www.msicomputer.cz/clanek.php?id=13573).

Chcete se připojit a pomoci mi?

Ivo Hanuška