Etch amd64 vs. i386 na procesoru intel

Vit Rokos rokosv na seznam.cz
Sobota Duben 28 01:44:53 CEST 2007

Diky vsem za reakce.

2 Petr Klima: Doufam, ze se mi core dostane co nevidet do ruky, abych ho
testnul. Mel jsem tu jeden pred 14-ti dny, ale nejak jsem nestihal.

2 Dalibor Straka: Omlouvam se, za to nepochopeni. Myslel jsem prave, ze flame
chcete vy :-) PHP skript byl tento.
<?php
$myFile = "testFile.txt";
$fh = fopen($myFile, 'r');
$theData = fread($fh, filesize($myFile));
fclose($fh);
echo $theData;
?>
kde testFile jsem vytvoril z "ps axuf > testFile" a pak nakopiroval na druhou
partition, aby byl stejny.

Zkousel jsem jeste php skript menit (napr vypis phpinfo() ), ale vysledek byl stejny

ab je standardni benchmark z baliku apache2-utils
Jestli otestujete, postnete prosim vysledky.

2 Marian Cavojsky:
Myslel jsem si, ze by se mohla projevit vetsi rychlost (vic mista v registrech
-> lepsi optimalizace kodu pro procesor) nebo ze by vysledek mel byt
prinejhorsim stejny jako na i386. Horsi vysledek me zaskocil.
Na tomto konkretnim pocitaci opravdu nezalezi (bude to router a web-server pro
malou sit) ale obcas je potreba vyzdimat z HW maximum a proto to resim :)

V.