3PC + 2tiskarny

Breta mail na breta.dot.eu
Sobota Duben 28 08:22:17 CEST 2007

"Petr Klíma"

Nevim, neznam ceny techto zarizeni, takze budu mozna placat blbiny.
Muzete postavit nejaky miniaturni PC (VIA EPIA + karta s dostatkem LPT +
bedna treba od EMKO), cena bude rozhodne pod 10 tisic, bude to bez
vetraku, klidne i bez disku (treba s CF), celkem mala krabicka nekde v
rohu. Kopnete na to Linux, CUPS a je to.
===

Slozite, drahe.
Nasel jsem zatim jen hezky DP-301P+
http://www.dlink.com/products/?pid=322,
proto jsem se zde ptal, zda nekdo zna lepsi/levnejsi reseni.

Reseni musi byt nezavisle na OS, musi  to umet tisknout jak
z Woken tak i z tech vsech moznych Linux-u.

--
MJD 54218.340382, Breta.
www.breta.eu