3PC + 2tiskarny

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Duben 28 09:06:16 CEST 2007

"Petr Janda" <janda na netbox.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.488.1177716518.4027.linux na linux.cz...
> On Fri, Apr 27, 2007 at 11:15:22AM +0200, Breta Benes wrote:
>>
> Printserver dokaze delat klidne i 386ka, ale vrci to, zere to elektrinu,
> casem tomu odejde disk ... Pravdepodobne nejaky takovy srot sezenete
> zadarmo.

Neni pravda. Staci sehnat neco znackoveho, tedy Compaq, Dell, HP, IBM, kde
ani zdroj ani procesor nemeli chladic. No a misto hardisku tam date IDE
flash disk a nahrajete nejaky hodne orezany Linux. Kdysi jsem delal takhle
router. Melo to flash HD 128MB a boot byl z CD. Tusim ze tam beze Shorewall,
ale to tam instaloval kolega.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz