Fedora Core 6, problem instalace PATA radicu

Miroslav Vašek vasek na hbnet.cz
Pondělí Duben 30 07:54:39 CEST 2007

Speedy Gonzales napsal(a):
> Dobrý den,
> četl jsem tento článek a mám stejný problém, mám desku Intel D965-Roger
> City.
> Děkuji

> DD,
> zkuste napsat co mate za desku, tohle dela instalator, kdyz si neumi
> poradit s PATA radicem
> na desce, proste nevidi CD tak spadne do textu a ceka instalaci ze site,
> nebo ze mo predhodite
> modul do jadra kterej aktivuje neco z ceho ta Fedora pujde nainstalovat..

DD,
mam taky FC6 a Roger City

#lspci
02:00.0 IDE interface: Marvell Technology Group Ltd. Unknown device 6101
(rev b1)

- pres tohle mi to proste nainstalovat neslo ani s " all-generic-ide "
tak jsem to nainstaloval
pres ftp..
- podpora a modul je az v jadre 2.6.20-1.2944.fc6 tj v poslednim.

Mirek Vasek