FC6 a blbnouci ALSA

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Pondělí Duben 30 11:42:51 CEST 2007

On 2007-04-26, 12:28 GMT, Petr Tomasek wrote:
> ALSA lib control.c:910:(snd_ctl_open_noupdate) Invalid CTL default
>
> alsamixer: function snd_ctl_open failed for default: No such
> file or directory
>
> (Podobne mi nefunguje slmodemd [alsa] s tim, ze nemuze najit
> mixer "modem:1".)
>
> Netusite nekdo, prosim, co se deje (tj. jestli se jedna o nejake
> rosady v alse?)

Nazdar,

nechci Tě rovnou odkazovat na smart-questions-howto, ale někam
tam se to blíží. Trochu více údajů o tom, co máš za zvukovku a
nějaké údaje o tom, co jsi nalezl v /var/log/messages a
přilehlých končinách (dmesg) by pomohlo. Takhle se fakt není čeho
chytit -- mě (a mnoha jiným) na FC6 ALSA funguje.

Pokoj Tobě,

Matěj