konica minolta bizhub 162

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Pondělí Duben 30 18:52:16 CEST 2007

> potrebovala bych tisknout na $subj.
> Na openprinting.org doporucuji driver c350_pcl.ppd, ale odkaz na nej

Jestli je to kopírka, tak doporučuji obrátit se přímo na minoltu. Mám tu
taky nějaký bizhub (jiné číslo) a po asi 8 mailech jsem se dobral ke
správnému člověku, ten mi poslal pár souborů (je tam i nějaká binárka) a
už to jelo (akorát problém byl s nějakou verzí cups co byla zrovna v tu
chvíli v aktuálním ubunutu - tím jsem strávil asi den, než jsem přišel
na to, že v jiné distribuci to jede bez problémů - jestli to bylo cups
nebo ubuntu jsem už neřešil).

Pozor, je nutno se obrnit dávkou trpělivosti při kontaktu s minoltou -
budou si vás přehazovat jako horký brambor.

Petr Špatka