iptables LOG a vypisy na consoli

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Středa Srpen 1 16:10:00 CEST 2007

Dalibor Straka wrote:

> Defaultne je 7 coz je debug. Jestli jsou iptables urovni info 5 nebo 6,
> tak se vam budou vypisovat stale. Docela staci uroven 4. Stejne u toho
> clovek nesedi a cte si logy se spozdenim.

Ja pouzivam -j LOG --log-level info a jde mi o odfiltrovani tehle mych
hlasek. Pokud je pravda, co se pise v manualu, tak -c 6 (info=6)
znamena, ze se budou vypisovat hlasky s loglevel <6, coz je presne to,
co potrebuju. Neni totiz vetsi pruda, nez kdyz se pletou hejna nejakejch
hlasek do psani na konsoli, jako kdyz se nekdo v siti rozhodne delat, co
nema a iptables zacne logovat na consoli...

Libor