dump a import mysql

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Srpen 2 14:39:21 CEST 2007

Preji vsem hezky den,

dnes jsem udelal mysqldump -A >mysql.sql a na jinem stroji
mysql -u root <mysql.sql. Docela jsem se podivil, ze import byl chybny.
Po chvili badani jsem zjistil, ze nefunguje nasledujici priklad

mysql> create table nesmysl ( id int not null auto_increment);
mysql> insert into autoinc values(0);
Query OK, 1 row affected (0.08 sec)

mysql> select * from autoinc;
+----+
| id |
+----+
|  1 |
+----+
1 row in set (0.00 sec)

Mohl by mi to nekdo vysvetlit? Proste tam potrebuju naimportovat 0 a ono
to nejde! Kdyz do definice "id" nenapisu auto_increment, vse je v
pohode. Odzkouseno na verzich 5.0.32 (debian etch) a 5.0.45 (debian
sid) a 4.0.24-10sarge2.

Problemy jsou dva:
1. v databazi se objevi jine id a nesedi cizi klice
2. insert into autoinc values(1); Neprojde, protoze 1 uz tam je.

Prosim poradte, jak takovou databazi mam prenest.

Dekuji,
-- Dalibor Straka