Problemy se sluzbou network

Milan BERKA ber na eunet.cz
Pátek Srpen 3 07:50:50 CEST 2007

Dobrý den,

v poslední době jsem si všimnul, že při startu počítače je náběh
síťových služeb mnohem pomalejší než dříve. Je jedno, zda se jedná o
nastavení s DHCP nebo bez, trvá to strašně dlouho. U DHCP, pokud to
nedostane IP, tak to dokonce zamrzne.

Systém Fedora 7, kernel 2.6.22-44. Totéž se ovšem děje i na SuSe Linux
10.2 Entherprise.

Nedá se tam někde nějak nastavit ve skriptu timeout, že by se na to
vykašlal? Nebudu čekat po startu půl hodiny, když s NTB v síti nejsem...
Někdy nevydržím a musím to restartovat s jádrem 2.6.22-27.
Je možné to startovat ručně, ale to mi připadá poněkud mimo.

Dříve jsem podobné chování nepozoroval. Možná to nějak souvisí s
jadernými moduly ATI, Truecrypt apod. Na tom SuSe ale ty moduly nejsou...

Dík za nápady.
Milan Berka