multifunkcna tlaciaren v linuxe

Kilian Igor Igor.Kilian na spp.sk
Pondělí Srpen 6 11:32:42 CEST 2007

Prajem vsetkym prijemny den.

Potrebujem tlaciaren, kopirku, scanner a preto som sa rozhodol poobzerat
po multifunkcnom zariadeni, ktore by fungovalo aj pod linuxom. Po
prestudovani sucasnej ponuky zariadeni plus roznych doporuceni pre linux
som zatial zvolil vyrobok od firmy HP. Porovnaval som v kompatibility
liste http://hplip.sourceforge.net/supported_devices/inkjet_aio.html.
Vybrate zariadenie je presne HP Photosmart C4180 cize pripojenie iba cez
USB. Prosim Vas ak to niekto vlastni a pracuje s nim v linuxe napiste mi
odpoved na moje nasledujuce otazky:

1, je toto zariadenie skutocne plne kompatibilne bez nejakych obmedzeni
oproti funkcnosti vo windowse? (scanner, kopirka a tlaciaren)
2, ak sa dlhsie netlaci nie je problem s tlacou? (napr. zaschnutie a
nutnost kupenia novej cartridge)
3, ako je to s nakladmi na prevadzku, viete to vycislit? (cize cena za
stranku CB a FB)

Pouzitie bude pravdepodobne najviac na CB kopirovanie a tlacenie CB a FB
s malym pokrytim (fotografie zatial neuvazujem, ale do buducnosti by som
tuto moznost rad mal v dobrej kvalite). Pripojene to bude do OS Fedora
Core 6.

Este ma zaujal model HP Photosmart C5180, ktory ma pripojenie aj cez
siet a oddelene farebne kazety (zda sa mi vsak uz velmi drahy).
Predpokladam, ze ma nizsie naklady na prevadzku. Bohuzial nikde som
nenasiel porovnanie nahladov na prevadzku tychto modelov. Ak niekto
viete kde by som to nasiel napiste linku.

Dakujem

Igor