UNISON jako xinetd

michaels na centrum.cz michaels na centrum.cz
Pondělí Srpen 6 21:08:38 CEST 2007

Ahoj,

Snažím se rozjet UNISONjako službu v xinet.d a postupuju podle návodu
http://www.cis.upenn.edu/~bcpierce/unison/download/resources/xinetd-chroot-howto.txt

Všechno mám přesně tak jak je, ale když se připojím, hodí mi to hlášku:

Fatal error: Received unexpected header from the server: expected "Unison
2.13\n" but received "chroot: cannot run command `/bin/unison': No such file or
directory\n",

zajímavý je, že když dám jako root:
[root na bart etc]# chroot /home/unison/ /bin/unison
chroot: cannot run command `/bin/unison': No such file or directory
tak to takhle dopadne.

Struktura je: /home/unison/bin/unison a práva executable tam taky mám

Vím že to je skoro dotazy lamy, ale já už fakt netušim, co mám blbě - napadá
snad někoho co jsem opomněl?

Díky

--
   Michal