problem s realtek RTL8111B

bambasmeister bambasmeister na gmail.com
Čtvrtek Srpen 9 10:48:26 CEST 2007

Zdravim,
Nedari se mi za boha rozchodit sitovku pod slackem 12.0, jadro 2.6.21.5.
Jedna se o zakladni desku MSI P35 Neo-F - iP35/ICH9. Pod windows normalne
funguje. Nkdy jsem se slackem nemel problemy, az ted.
Nyní si necham pridelovat ip od dhcp serveru, ale i když zadam pevnou ip a
pridam zaznam do routovaci tabulky, nic se nedeje. Ovladac je jiz v jadre,
systém sitovku rozpozna. Zvlastni je ovšem to, ze sitovka ani neblika, ani
nesviti, když zastrcim kabel. Ani po ifconfig eth0 up se nic nedeje.
Opakuji, není vadna, ve win to facha. Zkousel jsem i live distra slax a
kubuntu, bez uspechu. Zasilam tyto logy(vzi priloha):

Dmesg
Dmesg | grep eth0
/var/log/dmesg_eth0
Ipconfig
Lspci
/var/log/messages
/var/log/syslog
Netstat -i
Netstat -r

Diky za kazdou radu, jsem zoufaly. Vyopis logu je na ciste nainstalovanem
systemu.

bambas