HyperThearding vs. DualCore vs. dva procesory

Petr Klíma Petr.Klima na madeta.cz
Pátek Srpen 10 09:50:18 CEST 2007

Petr Klíma napsal(a):

> Hyperthreading poznate podle "ht" ve flags, pricemz multi-core a
> multi-socket jsou uz podle mne prilis podobne na to, aby to melo smysl
> rozlisovat.
>
> Tosuja

A je tam ten "ht" jen když je HT v BIOSU zapnuty, nebo je tam pořád?

--

   Petr Klíma

   e-mail:  petr.klima na madeta.cz   MADETA a.s.
   phone:   +420 389 136 209       Rudolfovská 246/83
   web:     http://www.madeta.cz   370 50 České Budějovice
                                   Czech Republic