Notebook Toshiba Satelite Pro U200-10i

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Srpen 11 15:03:23 CEST 2007

On Fri, Aug 10, 2007 at 09:51:23AM +0200, Jozef Slovak , abakus.sk spol. s r.o. wrote:
> Zdravim Vas vsetkych ..
>
> Idem si kupovat notebook . Zhanal som 12.1" notebook.
> Podla parametrov som si nasiel notebook , ktory by mi
> vyhovoval.
> Ide o notebook Toshiba Satelite Pro U200-10i.

Dobry den,

pred par tydny se mi dostal do ruky notebook Dell Latitude D420.
Existuje jeste novejsi typ D430. Opravdu doporucuji, podle me
je to jeden z nejlepsich malych notebooku, ktere jsem mel v ruce.
Na internetu existuje spousta navodu, jak rozchodit pod linuxem
vsechen hardware. Nema cdromku. Baterie vydrzi cca 7 hodin, ze spodu lze
vlozit primo sim kartu, wifi a bluetooth ma integrovany, vazi 1.3kg,
jedna pozice pro pcmcia. Kamarad ho od nekoho koupil za polovicni cenu.

-- Dalibor Straka