ctorrent na vzdalenem stroji

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Srpen 11 14:45:20 CEST 2007

On Sat, Aug 11, 2007 at 03:40:27AM -0000, jirka.cech na gmail.com wrote:
> Ahoj,
>
> Na vzdalenem stroji, kde nemam roota a mam krute omezene misto na
> disku (jednotky megabitu) jsem s trochou usili  zkompliloval aktualni
> verzi ctorrentu. Funguje a binarka je v ~/bin/. Vim, ze pres ssh lze
> spoustet prikazy, napriklad takto:
>
> ssh user na remotemasina 'ls -1 /' | grep '^d'
>
> a pak se ls spusti na vzdalenem serveru a vystup pres pipe bude
> grepnut na lokalnim stroji.
>
> Vim, ze ctorrent umi ukladat do ciloveho souboru s libovolnym jmenem
> pres parametr -s filename, premyslel jsem, zda by to slo nejak mazane
> [...]
Ahoj,

no bud si do toho ctorrentu (c++) doprogramujte nejakou srandicku do
metody pro ukladani na disk (fakt by to melo byt jednoduche). Rozhodne
bych doporucoval, jak uz nekdo radil, NFS. Vysledek bude nevalny,
protoze ctorrent ulozi data pres NFS, ale take kdykoliv bude neco
odesilat bude nacitat z NFS. Ted je otazka zda-li to vyresi nfs cache
nebo diskova cache z 5% nebo z 90%, pripadne jestli ctorrent ma nejakou
vnitrni cache, ktera lze specifikovat parametrem.

Koukam do kodu ctorrent 1.3.4 a je tam nejaky soubor bufio.cpp. A da se
mu specifikovat velikost cache (default 16MB).

Na vzdalenych Linuxech pouzivam originalni btdownloadheadless a
btdownloadcurses nebo drace ze sourceforge.net (to je jen takovy vtip ;).

-- Dalibor Straka