samba - domain controler

Kocourek Lukas kocour na direcat.net
Úterý Srpen 14 01:44:45 CEST 2007

pridavat skupiny do sebe ve win samozrejme lze, a slo to i v NT4... jen na
to existuji urcita pravidla napr. lze pridat global group do local group ale
ne obracene...

co se tyce samby byla tato funkcionalita pridana ve verzi 3.0.3, takze
zkuste mrknout jakou mate verzi pripadne jestli delate povolene zahnizdeni
(fuj to je slovo)

--
Lukas Kocourek