prenos vetsiho mnozstvi dat

Kozo kozo na pobox.sk
Úterý Srpen 14 23:09:21 CEST 2007

Slavek Banko wrote:
> Již dlouho používám rsync na zálohování a mám statisící až miliony souborů
> a problém se "zatuhnutím" neznám. Máte nějaké bližší informace?

je to cca 4 roky spat, co som sa s tym hral posledny krat (vtedy sme to
este riesili, teraz sa o tie data stara niekto iny)

slo o adresarovu strukturu cca v takomto style

/users/m/meno
/users/i/inemeno

pricom kazdy pismenkovy adresar mal az 65 tisic podadresarov a kazdy
podadresar asi 5 vlastnych podadresarov s cca 30 az 100 subormi.

dokopy slo o priblizne 350.000 adresarov druhej urovne .. jeden disk
lokalny, druhy pripojeny cez NFS .. stavalo sa, ze presun napr. pismena
m zatuhlo niekde v tretine a neslo s tym pohnut .. nepomohol kill -HUP,
nepomohlo nic .. v tom case som hladal riesenie aj po konferenciach a
dokonca som nasiel, ze sa niekto boril s podobnym problemom, ale
riesenie aktualne nebolo .. spominane cp to nakoniec z urciteho ohladu
vyriesilo, takze sme to neriesili ...

len som chcel spomenut, ze aj takato situacia moze nastat a realne som
sa s nou stretol, tak je dobre byt pripraveny aj na takuto alternativu ...

--
Kozo