OT: /etc/aliases

Jan Volešák volesak na aristia.cz
Středa Srpen 15 07:01:25 CEST 2007

> - Prikaz newaliases nepise chybu?
- ne

> - neni chyba v zapise u tohoto konkretniho aliasu?
- ne

> - Pres co to editujete - neni tam nejaky "neviditelny" znak?
- v pico, bezne to tak delam a neni zadny problem, take me to napadlo, proto jsem smazal konkretni radek a zapsal jej znuvu, nic nepomohlo

> - Kam to smerujete v tomto radku? Neni u toho uzivatele v
> jeho domovskem
> adresari nejaky "poskozeny" .forward, .procmailrc?
- smeruji to na existujiciho usera, alias samotny jako user neexistuje. User na ktereho se smeruje jiz ma na sebe smerovany jine aliasy a ty korektne funguji

Honza