Depriorizace dlouho bezicich spojeni

Petr Krcmar krcmar na iinfo.cz
Středa Srpen 15 11:39:15 CEST 2007

Řešení existují. Hledejte pojem gaming router. Obvykle se to používá v
internetových kavárnách, kde je potřeba i při velkém zatížení linky
udržet nízké pingy pro hráče her. Jak to udělat s m0n0wallem:

http://www.root.cz/zpravicky/gaming-router-na-freebsd/

Petr Krčmář
--
http://www.root.cz/
Amatéři postavili Noemovu archu, profesionálové Titanic.