Device offlined - not ready after error recovery - areca radic

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Srpen 16 01:31:20 CEST 2007

On Wed, Aug 15, 2007 at 05:27:11PM +0200, Michal Krajcirovic wrote:
> Zdravim,
> mame areca radic ARC-1160, 7+1 disku (raid5), 8x 750GB disk.
> os debian etch.
>
> rad bych nejakym zpusobem vytvoril na techto discich fs, problem je, ze
> je nemuzu zadnym zpusobem najit a do logu to vyhazuje kupu erroru se
> kteryma si jiz nevim rady. Vypis z kern.logu -
> http://www.pastebin.cz/show/1778 .
> Netusi nekdo, co s tim?

Vyzkousejte nejnovejsi kernel, pripadne zkuste pouzit balicek z debian
unstable s image 2.6.22.3 i s modulama.

Hledal jste na netu jestli ma nekdo stejny radic ARC-1160? Pripadne
jestli k nemu dodava vyrobce linuxove ovladace?
-- Dalibor Straka