Pouzivani HFSC qdiscu

Martin Krejcirik mk na bet.iline.cz
Čtvrtek Srpen 16 14:28:21 CEST 2007

In cz.comp.linux, you wrote:
>prosim lidi, kteri pouzivaji qdic hfsc aby se mi nejak ozvali. Dokumentace
>je pomerne skrovna a snazim se shromazdit zkusenosti souvisejici s pouzivanim.
>Jde mi o posouzeni toho jestli/jake by melo jeho nasazeni vyhody oproti
>htb.

Vyhoda je v moznosti definovat jakym zpusobem se bude tridam pridelovat
nevyuzita kapacita nadrazene tridy, u HTB je to pouze v pomeru rates. Tj
napr. trida muze mit velkou garantovanou rate a pritom dostavat jen
minimalne nevyuzite kapacity.

V soucasnosti HFSC nepouzivam, ale testoval jsem to, kdyz se to objevilo.
Mel jsem zasadni problem, ze nefungovalo pod HFSC SFQ a z toho duvodu jsem
to nikdy nenasadil. Psal jsem to i autorovi Patrickovi McHardymu, nicmene
pokud vim, tak to nefunguje stale.