Zkusenosti s VIA C7 jako router/shaper

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Srpen 16 16:42:56 CEST 2007

On Thu, Aug 16, 2007 at 03:34:32PM +0200, Libor Chocholaty wrote:
> Zdravim pritomne,
>
> mate nekdo zkusenosti s pocitaci na bazi mini-ITX ve funkci jako routery
> a/nebo shaper?
>
> Mam nekolik kandidatu a stale se zmitam, co poridit za platformu.
> [...]
Nedavno tu bezel docela dlouhy thread bylo v nem spousta dobrych napadu.
Jedna z nejhezcich desek byla (volba cislo 2.)
http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=1053&maincat_no=388
V cechach ji dodava snad jen czc.cz v barebone nesmyslu
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=44770

> Rad bych, aby to melo dve sitovky, pokud mozno gigabitove, aby bylo
> mozne rozsirot pocet sitovych interfejsu pomoci VLANu a switche.
>
> Nejvic se mi libi ta Intel deska, protoze ma dve Intel sitovky, ale je
> nejdrazsi a prakticky ji nelze sehnat samostatne, ale pouze jako soucast
> barebonu MSI.

Jojo to je ona ;-). Neni Intel, ale MSI.
Jen si dejte pozor na patici. Je pro mobilni CPU, ktere je drazsi.
Vyhodou je malinka spotreba a staci skoro i pasivni chlazeni.

-- Dalibor Straka