AT prikazy pro huawei pcmcia modem pro mobilni internet u o2

Michael Mraka Michael.Mraka na homecredit.net
Pátek Srpen 17 09:35:33 CEST 2007

Martin Kraus wrote:
% zdar,
%   dostal jsem se na vyzkouseni ke karte huawei e620 pro mobilni pripojeni pres
% kysliky(o2). pomoci usbserial dostanu /dev/ttyUSB[0-2], minicomem se na tu
% kartu dostanu, ATZ a pod funguji, ovsem nikde jsem nenasel AT prikazy, ktere
% tu kartu pripoji tak, aby se po tomto spojeni rozjelo pppd.
%
% nema to nekdo rozbehane a nemohl by mi poslat odpovidajici chatscript a pppd
% options?

Je to normalni gprs modem, takze:

REPORT CONNECT
REPORT CARRIER
REPORT PROTOCOL:
ABORT BUSY
ABORT NO\sANSWER
ABORT NO\sCARRIER
ABORT RING
TIMEOUT 5
''
ATZ OK
AT+CPIN=<tady_patri_pin> OK-AT-OK
AT+CGDCONT=1,"IP","internet" OK
ATD*99***1# CONNECT

(Zadani pinu projde jenom jenom poprve, jinak hlasi chybu. Proto je tam to
OK-AT-OK.)

--mm                                                            Michael Mráka