iptables a prepis odchozi ip adresy

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pátek Srpen 17 10:23:38 CEST 2007

Martin Kezlinek wrote:

> No urcite to jde, kdyz treba napisu
>
> iptables -t nat -I POSTROUTING   -p tcp --dport 25 -o eth0  -d
> smtp.seznam.cz  -j SNAT  --to-source 1.2.3.4
>
> tak pakety z meho stroje odchazeji  skutecne s ip adresou 1.2.3.4   . Je
> zvlastni ze pakety ktere generuje napr. apache nebo postfix nedokazu v
> odchozi nat tabulce zachytit.

Postfix rozhodne s pakety nijak zahadne neseredi a ja treba odchozi
lokalni SMTP traffic SNATuju uplne v pohode. Podle me s tim paketem
udelate neco jeste driv nez se dostane k vami pozadovanemu natovacimu
pravidlu. Bud uz je zahozenej nebo se nematchne (neznate nekdo vhodny
cesky ekvivalent?).

Libor