cmarani grafu munin/mrtg

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Pondělí Srpen 20 18:45:26 CEST 2007

Pokud mate nejaky monitorovaci software schopny udelat graf z dat
prijatych pres SNMP, muzete pouzit tento postup:

Na SNMP agentu pridejte do snmp.conf radky asi tohoto zneni:

extend a <nejaky skript>

Restartujte snmpd.
Kdyz se pak zeptate (snmpwalk) nekam kolem OID
.1.3.6.1.4.1.8072.1.3.2.4.1.2.2, dostanete textove vystup toho skriptu
(mimo jine). Ja takto delam grafy vyuziti nekolika licencnich serveru.

Tosuja

--
Petr Klíma

Vývojář, správce sítě