postfix viacere check_policy_service ??

byso byso na gmx.net
Pondělí Srpen 20 19:00:43 CEST 2007

dobry den prajem

mam v chode parik mta, kde ako policy-service pouzivam
greylist-demona policyd
tuto konfiguraciu by som chcel rozsirit o kontrolu spf

najjednoduchsie sa mi v sucasnost vidi pouzit nejakeho 'hotoveho'
spf-demona a v main.cf pridat este jeden check_policy_service-riadok:

        :
        :
 check_policy_service inet:127.0.0.1:10031    # tu bezi policyd
 check_policy_service inet:127.0.0.1:10032    # tu by bezal spf-demon
        :
        :

skusal uz niekto v postfixe pouzit viacere 'policy-service' alebo je to uz
na prvy pohlad uplna blbost?

rtfm a googlovanie mam uz za sebou ;)
explicitne sa tam nejake obmedzenia co do poctu nespominaju

---
dakujem, b.krchnavy