RAID1 - na druhem disku neni zavadec?

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 23 10:58:48 CEST 2007

Ludek Finstrle wrote:

> A zjevne mu rikate, ze /boot je na /dev/sda.
> Takze to nainstalovani grubu na /dev/sdb je k nicemu, kdyz bude /boot
> hledat na /dev/sda.

> Proc rovnou pri instalaci toho grubu mu nereknete, at to hleda spravne?
> Jak uz jsem psal:
> $ grub
> grub:> root (hd1,0)
> grub:> setup (hd1)

Tim si ale stejne i tak bude brat konfigurak z /dev/sdb, ktery obsahuje
to, co sda, takze stejny konfigurak a bude se snazit stejne hledat
jadro/initrd na (hd0,0)

Ale teoreticky by slo pouzit fallback na dalsi option, ktera by mohla
mit root jako (hd1,0), nebo ne?

--
== www.horinek.net ==
Dalibor Horinek