Software na zalohovani

Breta mail na breta.dot.eu
Pátek Srpen 24 20:34:50 CEST 2007

"Dalibor Straka" > po roce koncim projekt a hodlam se vrhnout na programovani dalsi
> vecicky. Nedari se mi najit vhodny zalohovaci software a na vsech
> serverech resim zalohu ruznymi skripty a ruznym hardwarem. Sam jsem

FreeNAS?

Neni to dokonale, z Woken je tam blbe videt ACL - ale kupodivu
to funguje.

Chvilku jsem to zkoumal: Za mnoho kilo$ ti nabidnou nejakou sylenost,
vhodnou spise jen na archivaci filmu a jejich "strih".

Pokud jsem to spravne pochopil - jedna se jen o backup/recovery
dat?

Pokud se jedna o recovery celeho systemu, tak mam rad Norton Ghost.
Ten je sice za $, ale uz se nam mohokrat zaplatil v souboji s usery
a jejich "iniciativou".

Breta.