Intel HDA na Toshiba Satellite L40-12X [zadny zvuk]

František Augusztin frantisek na augusztin.com
Neděle Srpen 26 10:53:12 CEST 2007

Dal Horinek:
> Pritom uplne stejna zvukovka na stejnem jadre (2.6.22.1, dela to i na
> 2.6.18-4-686 z debianu) na jinem notebooku
> (Asus F3H AP054) funguje bez problemu.
>
> 00:1b.0 Audio device: Intel Corporation 82801G (ICH7 Family) High Definition
Audio Controller (rev 02) 00:1c.0

Toto nie je dostatocne na identifikaciu zvukovej karty. Spustite si alsamixer,
pozrite co mate vlavo hore napisane v kolonke Chip, a to je to co chcete
riesit (pripadne si pozrite prvy riadok v subore /proc/asound/card0/codec#0)

V subore /usr/src/linux/Documentation/sound/alsa/ALSA-Configuration.txt si
najdite retazec "Module snd-hda-intel", nasledne v zozname si pohladajte
vhodny model a ten zadajte ako parameter modulu. Napriklad ja na Toshiba
Satellite A100-912 musim pouzivat :
options snd-hda-intel position_fix=1 model=3stack

--
Frantisek Augusztin
frantisek na augusztin.com